سناریو نویسی تبلیغاتی

زندگی روزمره بیدار شدن کار کردن معاشرت با اطرافیان و رفتار های ما در اجتماع همگی این موارد بصورت عام تعریف سناریو می باشد .تصور کنید صبح از خواب بیدار می شوید بعد از صرف صبحانه به سرکار می روید در محل کار با همکاران در تلاش برای پشبرد اهداف هستید بعد از ظهر می شود محل کار را ترک می کنید و به خانه بر می گردید خب این یک مثال از یک سناریو ساده و پیش و پا افتاده بود اما همین متن ساده اسکلت یک سناریو بزرگ و حرفه ای است به شرطی که مواردی مانند وقایع را بزرگ نمایی کنیم و معرفی محصول خود را به این وقایع ربط دهیم از طرفی از اصول نگارش آوا شناسی سخنوری رنگ شناسی انتخاب موسیقی و اصول مهندسی اجتماعی و آنالیز افکار مخاطبین را باید رعایت کرد ، این استانداردها همگی نیازمند دانش تخصصی هستند که تیم سناریو نویسی K2 این خدمات را بصورت تخصصی به هموطنان عزیز ارائه می دهد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست